Grafik Optymalny w mediach: piszą o nas!

Grafik Optymalny od 2014 roku pomaga sprawnie zarządzać zasobami ludzkimi i optymalizować koszty. Od tego czasu nieustannie się rozwijamy i stale pracujemy nad naszym produktem. Przełomowy dla firmy okazał się rok 2018, w którym zostaliśmy wyróżnieni przez Google jako jedna z 9 młodych firm z Europy Środkowo-Wschodniej oferujących innowacyjny produkt oraz wyjątkową obsługę klienta. W efekcie zostaliśmy zaproszeni do udziału w programie Google Residency. W tym samym roku firma stała się częścią konceptu Store of the Future stworzonego przez Microsoft, gdzie prezentowane są najbardziej innowacyjne technologie dla branży Retail. Funkcjonalność Grafiku Optymalnego i stale poszerzające się grono klientów przyciągnęło uwagę mediów, a Grafik Optymalny trafił do największych polskich gazet, serwisów internetowych i mediów branżowych!

Media tradycyjne

I tak w dwa lata pojawiliśmy się aż 12 razy (w tym offline) w kluczowych tytułach, takich jak: Rzeczpospolita czy Gazeta Finansowa, docierając do ponad 150 tysięcy osób.

10 grudnia 2018 roku Rzeczpospolita Cyfrowa zainteresowana rozwiązaniami technologicznymi Grafiku Optymalnego, zwróciła się do założycieli firmy - Karoliny Dolaś i Grzegorza Galosa - o przybliżenia działania Grafiku Optymalnego. Tak powstał jeden z pierwszych artykułów, od razu w jednym z największych tradycyjnych mediów w kraju, także w wydaniu online dostępnym tutaj.

Podobne zainteresowanie wzbudziło case study zamieszczona również w tytule Gremi Media, tym razem w Raporcie Cyfrowym Rzeczpospolitej. W artykule „System zamiast Excela i kartki papieru”, w tekście analizowano rozwiązania, które oferuje Grafik Optymalny. 

W mediach offlinowych Grafik Optymalny pojawił się także na łamach Gazety Finansowej, w postaci szerszego artykułu autorstwa Karoliny Dolaś pod tytułem „Co to jest innowacja?”

Portale internetowe

Stale rosnąca popularność Grafiku Optymalnego sprawiła, że pojawił się w jednym z najbardziej popularnych portali - wp.pl. Po nawiązaniu współpracy Grafiku Optymalnego z CCC redakcja technologiczna wp.pl opublikowała artykuł na temat zastosowań sztucznej inteligencji w sektorze zarządzania zasobami ludzkimi. Ku naszej wielkiej radości, jako przykład w tekście posłużyła właśnie współpraca z CCC.

Ta sama wiadomość przyciągnęła zainteresowania portalu biznesowego internetowego wydania Gazety Wyborczej. W artykule pisano o tym, jak CCC wprowadza rozwiązania od Grafiku Optymalnego, by zautomatyzować grafik pracowniczy. 

Temat ten zainteresował również ważne witryny biznesowe takie jak Money.pl i Forsal. O współpracy z CCC redakcja Money.pl pisała w tym artykule, a komunikat na stronie Forsal pojawił się w tym miejscu. Był to ważny moment, w którym Grafik Optymalny zyskiwał rozgłos w najważniejszych witrynach informacyjnych. 

Portale startupowe i branżowe

Poza cyfrowymi wydaniami Rzeczpospolitej czy wp.pl Grafik Optymalny zwrócił na siebie uwagę także w mediach startupowych i branżowych. Tak było, gdy portal biznes.newseria.pl opublikował artykuł„Dzięki ich rozwiązaniu Polacy nie będą czekali w kolejkach”, który pojawił się także na portalu mamstartup.pl.

Na rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji (AI), które wykorzystuje Grafik Optymalny, zwrócili uwagę redaktorzy CCNEWS, umieszczając artykuł na temat naszego rozwiązania w szerszym kontekście zagadnienia Predictive HR.

Ponownie w kontekście współpracy z CCC w artykule „Sztuczna Inteligencja zaplanuje czas pracy pracowników CCC” pisał o Grafiku Optymalnym jeden z kluczowych portali w branży HR pulshr.pl

CEO Grafiku Optymalnego Karolina Dolaś miała także okazję publikować eksperckie artykuły z poradami dla firm na łamach branżowego portalu hrpolska.pl. Między innymi podpowiadała, jak zapanować nad epidemią zwolnień lekarskich oraz przekonywała, że sztuczna inteligencja wcale nie odbierze ludziom pracy, a pozwala firmom zmniejszać poziom rotacji pracowników.

Jako rozwiązania dedykowane w dużej mierze firmom handlowym, Grafik Optymalny nie mógł nie zostać zauważony także w tej branży. Z radością przyjęliśmy kolejny już artykuł, tym razem na internetowych łamach dlahandlu.pl. Opisy rozwiązań Grafiku Optymalnego implementowanych przez CCC znalazły się także na branżowym portalu propertynews.pl.

Mniej obszerne, choć równie częste wiadomości pojawiały się internetowych raportach i komunikatach spółek, ma przykład na Stooq.pl, wyborcza.pl/biz, czy money.pl.

Szerokie zainteresowanie mediów rozwiązaniami Grafiku Optymalnego wzięło się przede wszystkim z użyteczności, którą oferuje. Nasz program ułatwia dostosowanie liczby pracowników do aktualnego zapotrzebowania. Dodatkowo minimalizuje koszty pracy, jak i liczbę kosztownych nadgodzin. Grafiki w 100% spełniają wymogi Kodeksu Pracy. Dzięki naszemu programowi jest możliwa optymalizacja kosztów pracy nawet do 50%. Dowiedz się więcej o historiach sukcesów naszych klientów, takich jak North Food czy Flying Tiger CopenhagenWypróbuj Grafik Optymalny w ramach darmowego, 30-dniowego okresu próbnego, aby zoptymalizować koszty pracy i tworzyć takie grafiki pracy:

tooltip grafik pracy kalendarz czas pracy koszty pracy

Oceń artykuł

słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *