Blog o grafikach pracy i zarządzaniu czasem pracy - strona 2

Zarządzanie organizacją non-profit – jak planować pracę pracowników? 

Organizacje non-profit, aby skutecznie realizować swoje cele, muszą efektywnie zarządzać czasem pracy pracowników. Większość instytucji funkcjonuje w stałych godzinach, nie tworząc grafików. Niekiedy, w określonej sytuacji lub przy specyficznym charakterze organizacji (np. telefon zaufania, wolontariat medyczny), potrzebna jest praca w nieregularnych godzinach, a tym samym planowanie godzin pracy. W tym artykule podpowiadam, jak skutecznie organizować... Czytaj dalej

Jak sprawnie zarządzać pracownikami?

Jednym z podstawowych obszarów skutecznego zarządzania pracownikami jest właściwa organizacja grafików pracy. Harmonogramy należy tworzyć zgodnie z literą prawa, uwzględniając zarówno indywidualne potrzeby zespołu oraz firmy, jak i ryzyko zdarzeń losowych. W tym artykule podpowiemy, jak dobrze zarządzań godzinami pracy pracowników.

Continue reading

Planowanie czasu pracy - jak się do tego zabrać?

Planowanie czasu pracy, czyli tworzenie grafików czasu pracy dla zatrudnionego personelu, to dość żmudna i czasochłonna czynność. Warto jej jednak poświęcić trochę czasu, bo planowanie czasu pracy bez należytej atencji może mieć fatalne konsekwencje. Jeśli stoisz przed tym zadaniem, ale kompletnie nie wiesz, od czego zacząć i jak powinny wyglądać pierwsze kroki, koniecznie przeczytaj ten artykuł.

Continue reading